Sponsoring van VV Alkmaar

Sponsor worden bij VV Alkmaar?

Samen Vrouwenvoetbal ontwikkelen in Noord-Holland

Naast het bedrijven van topvoetbal in Noord Holland heeft VV Alkmaar de kernwaarde van het ontwikkelen van het vrouwenvoetbal in Noord Holland opgenomen in haar Missie. Het ontwikkelen van vrouwenvoetbal in de breedste zin van het woord. Hierbij denken we aan kwantiteit en kwaliteit. Van speelsters tot kader. Zelfs het normaliseren van meidenvoetbal wordt hierin meegenomen.

Meidenvoetbal is de snelst groeiende teamsport in Nederland. Op dit moment voetballen meer dan 156.000 meiden en vrouwen bij een club. Deze groei is een belangrijke maatschappelijke ontwikkeling.

VV Alkmaar wil een positieve bijdrage leveren aan de ontwikkeling van het meiden- en vrouwenvoetbal in Noord-Holland en is daarom in 2012 een academie gestart voor  talentvolle voetbalsters uit de regio in samenwerking met het OSG Willem Blaeu in Alkmaar.  Zo’n zestig talenten trainen twee tot vier keer in de week bij de academie en daarnaast nog bij hun eigen club waar ze ook competitie spelen. Vanuit de academie zijn vele speelsters doorgestroomd naar het o.14  team,  o.16 team, de Beloften, Vrouwen en/of spelen voor Oranjeselecties.

Sponsoring op vele manieren..

Het steunen van Vrouwenvoetbal kan daarom een mooie affiche zijn voor uw bedrijf!

In het veld geen pruttelende BV’tjes zoals vaak bij het mannenvoetbal wordt gemopperd maar meiden en vrouwen die hun passie leven. Onze speelsters studeren of werken allemaal naast de vele uren die zij steken in hun sport, wij zijn daar enorm trots op!!

Sponsoring kan op vele manieren:

• uw bedrijfsnaam op de kleding,
  • uw logo of promofilm op ons prachtige LED scherm
  • reclameborden  banieren,
  • boarding,
  • onze website en social media,
  • toernooisponsoring,
  • wedstrijdsponsoring,
  • etc.

Kijk hier voor meer informatie omtrent deze mogelijkheden.

Geïnteresseerd?

Neemt u dan contact op met de commerciële afdeling van VV Alkmaar voor een geheel vrijblijvend gesprek.
Commercieel Manager VV Alkmaar
Patrick Tenthof
Mobiel: 06-15829327

Ook sponsor worden?

Help het meiden- en vrouwenvoetbal in Noord-Holland en sponsor VV Alkmaar!
MEER INFORMATIE

Onze sponsoren!