Kaartverkoop VV Alkmaar

Tarieven losse kaarten

Losse kaarten:
Supporters van VV Alkmaar en van de tegenstander kunnen ook dit seizoen weer de thuiswedstrijden van de Vrouwen volgen vanaf onze prachtige tribune! Kaarten zijn verkrijgbaar bij de entree van het terrein. De tarieven voor de losse kaartverkoop zijn als volgt:

Volwassenen: € 6,-
Jeugd (t/m 14 jr) + Senioren (65+) : € 3,-

Teamkorting: Wil je met je hele team een wedstrijd bezoeken? Dat kan! Voor € 40 mogen er 14 speelsters en 4 begeleiders de wedstrijd bekijken. Deze actie geldt voor alle jeugdelftallen in de leeftijd t/m 14 jaar.

Tarieven seizoenkaarten 22-23

Seizoenkaarten:
Voordeliger naar de wedstrijden van VV Alkmaar Vrouwen. De tarieven voor een heel seizoen genieten van de thuiswedstrijden zijn als volgt:

Volwassenen: € 60,-
Jeugd (t/m 12 jr) + Senioren (65+) : € 30,-

Seizoenkaarten zijn verkrijgbaar bij de club of via de mail te bestellen.

Zowel voor de losse kaarten als de seizoenkaarten geldt dat er geen voorverkoop is. De kaarten kunnen alleen tijdens wedstrijddagen  worden gekocht.

NB Seizoenkaart dan wel gekocht kaartje is entreebewijs en biedt geen garantie op zitplaats op de tribune. VOL=VOL

Parkeren

Parkeren is mogelijk rondom het complex. Op 150 meter afstand is er bijvoorbeeld het P+R  Bergermeer met plek voor 150 auto’s. En bij grote drukte is op 5 min afstand een grote parkeerplaats bij o.a. McDonalds.