Schot Club van de Week

Het ideale avondje uit met de hele club

Vanaf komend seizoen is het weer mogelijk voor clubs uit de regio zich aan te melden voor  “Schot Club van de Week”. Clinics en samen oplopen voor de wedstrijd en foto’s en handtekeningen na de wedstrijd is voor vele meiden een onvergetelijke avond!

Het volgende wordt geboden:

• Clubnaam hele week op social media
  • Clubnaam op LED scherm tijdens opkomst en fotomoment
  • Clubnaam wordt genoemd door stadionspeaker
  • Een korte clinic voorafgaand aan de warming up
  • Ballenmeisjes
  • Line up
  • Hooghouden, penalty’s en gaten schieten tijdens de rust
  • Gereserveerd deel van de tribune voor ouders en speelsters plus beschikking over de trommel en vlaggen
  • Fotomoment na de wedstrijd met de hele club en het team
  • Foto’s en handtekeningen
  • Deelname aan extra activiteiten op de laatste wedstrijddag voor alle Club-van-de-Week-clubs