ALKMAAR - Komende zaterdag 24 september iss de start van de landelijke lotenverkoop van de 50e editie van de Grote Clubactie. VV Alkmaar doet dit jaar mee. 80% van al het opgehaalde geld daar direct naar de clubkas.

Ruim 300.000 lotenverkopers van meer dan 5.000 verenigingen in heel Nederland gaan aan de slag om extra inkomsten te werven voor hun club. Zo ook VV Alkmaar. De leden van VV Alkmaar zetten zich dit jaar in om zoveel mogelijk geld op te halen voor de eigen jeugdopleiding

Extra inkomsten hard nodig
Patrick Tenthof, algemeen manager en clubcoördinator van VV Alkmaar “Onze leden zetten zich dit jaar in om extra geld op te halen voor onze eigen jeugdopleiding We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving!”

80% gaat naar de club
Eén lot kost drie euro, waarvan 80% (dus € 2,40 per lot) direct naar de club gaat.
Jaarlijks gaan ruim 300.000 lotenverkopers van meer dan 5.000 verenigingen in heel Nederland aan de slag om extra inkomsten te werven voor hun club. In totaal haalden zij vorig jaar 10,7 miljoen euro op voor het Nederlandse verenigingsleven. Groot, klein, sport of cultuur, alle soorten verenigingen kunnen extra geld ophalen door loten te verkopen.

De trekking van de Grote Clubactie 2022 vindt plaats op dinsdag 6 december. Vanaf woensdag 7 december vind je de trekkingsuitslag op clubactie.nl

Steun VV Alkmaar en koop een Superlot

De Grote Clubactie is begonnen. VV Alkmaar doet dit jaar mee. We willen zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is om zoveel mogelijk geld op te halen voor de eigen jeugdopleiding. Hiervoor zijn Superloten ideaal.

Naast de reguliere loten verkopen we ook Superloten. Een Superlot vertegenwoordigt 50 loten en heeft een waarde van € 150,- waarvan 80% (€ 120,-) naar onze vereniging gaat. Help ons doel te behalen door een Superlot te kopen en maak kans op mooie prijzen.

Voordelen voor jou
⦁ Met de aanschaf van 50 loten maak jijzelf 50 keer kans op mooie prijzen uit de Grote Clubactieloterij.
⦁ Als koper kan je deze 50 loten ook weggeven aan personeel, relaties of klanten.
⦁ De aankoop van een Superlot kan worden ingezet om publiciteit te genereren op zowel onze als jouw eigen website en/of socialmediakanalen.

Door de aankoop van een Superlot maken wij bovendien kans op € 5.000,- extra voor onze clubkas! Koop daarom een Superlot door onderstaande QR-code te scannen of naar clubactie.nl/superlotkopen te gaan. Je kunt ook contact opnemen met ondergetekende voor meer informatie.