ALKMAAR - Judith Roosjen zal ook komend seizoen de kleuren van VV Alkmaar dragen. De verdedigster verlengde onlangs haar contract met één jaar.

Judith Roosjen (20) heeft een enorm leerzaam en mooi seizoen ervaren bij VV Alkmaar en tekent met genoegen voor één jaar bij. De speelster begon haar carrière bij SV Lycurgus, vervolgde deze bij SC Heerenveen en speelt sinds 2020 voor de Alkmaarse eredivisionist. Aan het begin van dit seizoen maakte ze haar debuut in de Eredivisie en speelde sindsdien zestien wedstrijden voor VV Alkmaar. Mede door een blessure miste ze in de tweede helft van de competitie een aantal wedstrijden, maar Judith is hoopvol over komend seizoen en wil niets liever als haar basisplaats heroveren.

Judith die momenteel een opleiding Communicatie/ Creatieve Business aan de Hogeschool van Amsterdam volgt is dan ook duidelijk over de toekomst: ''Mijn ambities voor komend seizoen, zijn het door blijven ontwikkelen van zowel het team en mijzelf als individu. Ik hoop dat we net zoals afgelopen seizoen voetballend een oplossing blijven zoeken op het veld en daardoor hopelijk mooie resultaten kunnen neerzetten''.