Afscheid

Aan het einde van ieder seizoen is het helaas ook altijd tijd om afscheid te nemen van speelsters en stafleden. Zo ook dit seizoen gaan wij afscheid nemen en wel van de volgende personen;

CHIMERA RIPA heeft 4 seizoenen gespeeld voor VV Alkmaar en in 36 officiële wedstrijden 11 doelpunten gemaakt. Komend seizoen zal zij voor sc Heerenveen gaan spelen.

CHANTAL SCHOUWSTRA kwam 2 jaar geleden over van sc Heerenveen en heeft in 2 seizoenen 30 officiële wedstrijden gespeeld en 2x gescoord, beide tegen Heerenveen. Door het vertrek van Chantal vertrekt er niet alleen een speelster maar ook een trainster bij de club.

HASSAN AZOUM is vorig seizoen overgekomen van Ter Leede en gaat ons verlaten aangezien zijn functie niet meer te combineren valt met zijn werk en gezin. Hassan neemt komend seizoen Buitenveldert onder zijn hoede.

NATASHA BROUGH kwam vorig jaar naar VV Alkmaar en vertrekt na 1 seizoen, waarin zij 8 wedstrijden speelde en 1x scoorde, weer terug naar Spanje. Het is nog onbekend naar welke club.

ADRIAN BROUGH, onze loop- en krachttrainer, volgt uiteraard zijn dochter en vertrekt dus ook weer terug naar Spanje.

RENÉE SCHOLTEN, eigenlijk vorig seizoen al gestopt maar nog wel enigszins betrokken gebleven, neemt nu definitief afscheid. Na vele jaren van inzet bij VV Alkmaar is het nu tijd voor haar prachtige zoon Vik.

Afscheid nemen doet altijd pijn maar bij de volgende drie speelsters toch nog een beetje erger. De laatste drie speelsters die afscheid gaan nemen staan voor hetgeen waar VV Alkmaar in gelooft: opleiden van academie tot aan vaste kracht in het eerste elftal.

SIMONE HAND speelt al vanaf ver voor de start van VV Alkmaar bij de club. Zij speelde 23x in het 1e en scoorde daarin 1x. Simone gaat op een lager niveau voetballen en gaat vol voor haar studie.

ROBIN BEEMSTERBOER ook een kind (vrouw) van de club, die ons helaas gaat verlaten. Robin speelde 25 officiële wedstrijden. Blessureleed heeft een grote impact gehad op haar twee eredivisiejaren. Robin gaat voor een mooie maatschappelijke carrière en gaat hier zeker in slagen.

Ook ANNA URSEM speelt ook al vanaf de Telstartijd bij de club. Zij speelde 49x in een officiële wedstrijd voor VV Alkmaar en scoorde daarin 4x. Ook Anna heeft ook veel te maken gehad met blessures en gaat eerst alle focus zetten op haar herstel en daarna een beslissing nemen hoe verder te gaan met haar carrière. Anna blijft wel betrokken bij de club komend seizoen, afhankelijk van haar blessure.

De laatste 3 meiden zullen als eersten worden vereeuwigd in ons clubhuis als “ACADEMY STAR”

Gedurende het seizoen is er al afscheid genomen van Samya Hassani en Aukje van Seijst.

Wij willen jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie inzet voor VV Alkmaar en wensen jullie heel veel succes in jullie verdere (maatschappelijke) carrière.