Louise Bos tekent bij

Afgelopen week heeft Louise Bos haar overeenkomst bij VV Alkmaar met een jaar verlengd. Ondanks alle tegenslagen die Louise het afgelopen jaar heeft gehad hebben wij, maar ook Louise, het volste vertrouwen dat Louise weer op haar oude niveau gaat terugkomen. Mede daarom zijn wij dan ook blij dat Louise heeft bijgetekend.

Corina Dekker; “voor Louise was het afgelopen seizoen een verloren seizoen waarin 2 grote blessures haar uit de roulatie hebben gehouden. De wedstrijden die ze wel heeft gespeeld lieten heel duidelijk zien dat ze van grote waarde is voor het elftal. Ik ben dan ook heel blij dat ze er komend jaar bij blijft en dat het hopelijk een jaar wordt met veel wedstrijden.”

Louise Bos; ”ik ben blij met mijn nieuwe overeenkomst en ik ga er alles aandoen om in het nieuwe seizoen fit aan de start te staan.”