Partner in beeld: SV Kadoelen

Met een alsmaar groeiende jongens- en meidenafdeling mag SV Kadoelen zich met recht een vereniging noemen met een grote toekomst! Niet alleen met het aantal jeugdteams, maar ook met indrukwekkende sportieve prestaties van de diverse (selectie)teams.
Zo is de snelle ontwikkeling van de meidenafdeling, inmiddels een van de grootste meidenvoetbalverenigingen van Nederland, niet onopgemerkt gebleven. De MO17-1 komt uit in de landelijke divisie en diverse (meiden) selectieteams komen inmiddels uit in de hoofdklasse, het hoogste niveau binnen hun leeftijdscategorie.
Alle prestaties van onze jeugdteams, geleid door geschoolde coaches en/of gedreven teamleiders en overige begeleiders, zijn via onze website te volgen.
De organisatie bij SV Kadoelen is erop gericht om de jonge talenten, ieder op zijn of haar niveau, te ontwikkelen en vooral ook te laten genieten van het voetbalspel. De structuur van de jeugdafdeling (jongens en meiden) is er op gericht dat talenten zich kunnen onderscheiden en de cultuur van de vereniging zorgt ervoor dat onze spelers en speelsters het plezier van 'samen ervoor gaan' kunnen beleven! Binnen de vereniging praten wij niet over jongens- of meisjesteams maar over selectie en recreatieve teams waarbij sommige meiden spelen in een meidencompetitie,  andere meiden in de jongenscompetitie en zullen sommige meiden gemixt worden met jongens. Dat deze formule aanslaat is te merken aan de stevige ledengroei. Om als vereniging die kwaliteit te waarborgen waar wij voor staan, doen wij bij toelating van nieuwe leden een beroep op ouders/verzorgers om hieraan hun steentje bij te dragen. De vereniging zijn we tenslotte samen!
De jeugdafdeling is een actief onderdeel van de club waarin naast competitievoetbal ook een breed programma van toernooien, voetbalkampen en gezellige middagen en avonden wordt georganiseerd. Deze activiteiten zijn voor de jeugd vaak onvergetelijke momenten en zorgen voor een goede sfeer en zijn, niet te vergeten, een stap in de ontwikkeling van een kind naar volwassenheid.
Wij trachten ieder jeugdlid en zijn of haar ouders enthousiast te krijgen voor onze vereniging. Door ieders inzet en positieve betrokkenheid kunnen wij de kinderen een mooie ervaring meegeven in hun ontwikkeling en..... mogelijk een carrière in het voetbal! Inmiddels hebben wij ook een samenwerkingsverband met V.V. Alkmaar zodat meiden zich door kunnen ontwikkelen en door kunnen stromen naar het betaalde voetbal.
Het doel moet altijd zijn om door samenwerkingen meiden de mogelijkheid te geven om het hoogste niveau te kunnen halen wat ze aankunnen!