Onze 12e partnerclub: VVV Westzaan

Afgelopen maandag hebben VV Alkmaar en VVV Westzaan hun samenwerking op het gebied van meidenvoetbal ondertekend. Hierdoor zullen beide clubs verder gaan samenwerken aan de ontwikkeling van de voetbalsters en de train(st)ers.

Tevens zullen we samen o.a. clinics en workshops gaan organiseren en zal VVV Westzaan gebruik kunnen maken van alle andere voordelen van Partnerclub.

VVV Westzaan zet zich al jarenlang in om het meiden- en vrouwenvoetbal volwaardig op de kaart te krijgen en stimuleert talentvolle meiden hogerop te komen. VVV Westzaan organiseert ook unieke evenementen zoals de Zaansche College Cup (schoolvoetbal voor middelbare meiden), echt een doorslaand succes in 2019.

Een verrassing was dat VVV Westzaan het 1e shirt overhandigde aan ons, waar alle meiden van VVV Westzaan voortaan mee zullen gaan spelen. Op het shirt staat VV Alkmaar vermeld als Official Partner. Ontzettend mooi!

Op de foto’s: Stefan Gorthuis, Dennis Nuij , Jaap Brinkman, Corina Dekker, Patrick Tenthof, Ginia Caprino (VVA 1e elftal speelster afkomstig uit Westzaan)