VV Amstelveen Heemraad tekent partnerovereenkomst

Na Schagen United, VV Bergen, de Foresters, Always Forward, Wartburgia, Jong Holland, Kolping Boys, sv Kadoelen en Keepersworld is VV Alkmaar nu ook een samenwerkingsovereenkomst aangegaan met VV Amstelveen Heemraad.

Afgelopen vrijdag hebben VV Alkmaar en VV Amstelveen Heemraad een samenwerkingsovereenkomst getekend en daarmee is deze club onze 10e partner! Bestuurslid vrouwen- en meisjeszaken van A’veen Heemraad Muriëlle Schagen en Patrick Tenthof tekenden namens beide clubs de overeenkomst op één van de twee vriendinnendagen van VV Amstelveen Heemraad.
VV Amstelveen Heemraad en VV Alkmaar gaan samenwerken aan de ontwikkeling van de voetbalsters en de train(st)ers. Tevens zullen wij samen o.a. clinics en workshops gaan organiseren en zal VV Amstelveen Heemraad gebruik kunnen maken van alle andere voordelen die deze partnerovereenkomst biedt.