VV Alkmaar bekrachtigt samenwerking met OSG Willem Blaeu

VV Alkmaar en OSG Willem Blaeu hebben de samenwerking met elkaar voor minimaal twee jaar verlengd. Door onze duurzame samenwerking kunnen onze voetbaltalenten hun sport en studie goed blijven combineren.

De VV Alkmaar Meiden Voetbalacademie geeft leerlingen de kans om hun voetbaltalenten extra te ontwikkelen onder en aansluitend aan schooltijden. Zo combineer je sport en studie. De meiden voetbalacademie is alleen voor de eerste drie leerjaren. Het talentontwikkelingsprogramma van de Voetbalacademie is modulair opgebouwd, wat ervoor zorgt dat iedereen op zijn eigen niveau zich kan ontwikkelen. De trainingen van de Meiden Voetbalacademie zijn extra ontwikkelingsmomenten naast de voetbaltrainingen bij de eigen voetbalclub. Zo ontwikkelen we niet alleen het individu, maar ook de voetbalvereniging heeft er profijt van.

Op de foto: René Rigter, Patrick Tenthof en Dick van Asperen