ALKMAAR - We hebben in de afgelopen weken al heel wat nieuwe speelsters van de selectie voorgesteld en tevens laten weten welke speelsters bij VV Alkmaar blijven. En er komt nog meer aan! Echter, is er ook niet stilgezeten met betrekking tot de beloften van VV Alkmaar en daarom stellen we nu alvast de selectie, inclusief nieuwe speelsters, voor komend seizoen even voor. Deze speelsters gaan allen deel uitmaken van het team welke komend seizoen onder leiding staat van de nieuwe trainer Gianni de Rudder.

De nieuwe spelers voor ons beloftenteam zijn:

Gina Maatman
Mijn naam is Gina Maatman en ik speel op dit moment voor FC Almere, maar ga komend seizoen voor de beloften van VV Alkmaar spelen. Ik heb er super veel zin in en hoop veel te kunnen betekenen voor het team.

Helena Macleane
Ik ben Helena Macleane, 15 jaar oud en woon in Warffhuizen, dat ligt boven in Groningen. Ik heb afgelopen jaar bij sc Heerenveen in de MO16 gespeeld en bij blij dat ik bij vv Alkmaar bij de beloften mag aansluiten en heb er erg veel zin in, en hoop mezelf goed te kunnen ontwikkelen. Ik kan op alle posities in de verdediging uit de voeten en heb afgelopen jaar ook een aantal keer links/rechtsbuiten gespeeld.

Sophie Beene
Ik ben Sophie Beene, 17 jaar oud en kom volgend seizoen bij vv Alkmaar voetballen. Ik kom van Hulzense Boys, hier heb ik in de JO17-1 en JO19-1 gespeeld afgelopen seizoen.

Romaissa Boukakar
Ik ben Romaissa Boukakar, afkomstig van ADO Den Haag en ik ben heel erg blij dat ik bij zo’n mooie club mag spelen. De trainers motiveren mij om de top te behalen en om mij zo goed mogelijk te ontwikkelen. Ik heb super veel zin in het aankomend seizoen!

Janine Dijkman
Hallo, mijn naam is Janine Dijkman, ik ben 17 jaar en zit sinds mijn 5de op voetbal. Hiervoor kwam ik uit voor sc Heerenveen. Ik vind het super leuk om bij vv Alkmaar te mogen spelen en hoop mij ook verder te kunnen ontwikkelen en beter te worden.

Eline Battjes
Ik ben Eline Battjes (15), afkomstig van sc Heerenveen en ik ga bij de beloften van VV Alkmaar spelen. Hier heb ik heel veel zin in, en ik hoop dat ik hier veel kan ontwikkelen en een betere speelster kan worden.

Mirte Witkop
Hallo, mijn naam is Mirte Witkop. Ik ben 16 jaar en woon in Hilversum. De afgelopen jaren heb ik bij SC ‘t Gooi gespeeld; dit seizoen als aanvoerder van MO17-1 in de 4e Divisie Noord. Vanaf augustus zal ik bij VV Alkmaar spelen. Ik verheug me erop me verder te kunnen ontwikkelen en heb er nu al heel veel zin in!

Floor Spaan
Mijn naam is Floor Spaan, 19 jaar en kom uit Broek in Waterland. Ik ben begonnen met voetbal bij mij in het dorp bij S.D.O.B. verder heb ik nog bij RKAV Volendam, SV Kadoelen en de afgelopen twee seizoenen voor Telstar gespeeld. Mijn positie is spits. Ik hoop mij bij VV Alkmaar verder te kunnen door ontwikkelen en hopelijk dit ook te kunnen belonen met mooie prestaties.

Behalve bovengenoemde speelsters blijven er ook een groot aantal speelsters bij VV Alkmaar. Ook zij stellen zich nogmaals voor.

Sanne Peereboom
Ik ben Sanne, 17 jaar en speel komend seizoen wederom in de beloften. Ik wil voora belangrijk zijn voor het team, maar mij ook nog meer ontwikkelen en stappen maken om in de selectie te komen, want dat is mijn doel.

Bo op de Weegh
Ik ben 17 jaar en zit op het Willem Blaeu in Alkmaar. Voetballen is één van mijn grootste passies sinds mijn jongste jaren, waar ik ook vele levenslessen uit heb kunnen halen en ik ben zeer dankbaar dat ik deze sport mag en kan doen. Ik heb erg veel zin om het volgende seizoen met een nieuwe trainer aan de slag te gaan en als team verder door te groeien

Britt van der Horst
Ik ben Britt, 19 jaar en speel op de backpositie bij het beloftenteam van VV Alkmaar. Ik kijk erg uit naar het aankomende seizoen en hoop mijzelf en als team door te kunnen ontwikkelen.

Hannah Flapper
Ik voetbal nu al vier seizoenen bij vv Alkmaar. Ik ben op het moment geblesseerd waardoor ik er een lange tijd eruit lig. Ik hoop dat ik aankomend seizoen snel weer kan voetballen, want dat is wat ik het allerliefste doe!

Daphne Stoop
Ik ben Daphne, 16 jaar en zit op het Willem Blaeu, in 4 VWO en ben centrale verdediger. Volgend jaar wordt mijn vierde seizoen bij VV Alkmaar en ik heb er super veel zin in om als team door te groeien.

Robin Blom
Ik ben Robin (16) en speel links- of rechtsback of centraal achterin. Dit wordt mijn vierde seizoen bij VV Alkmaar. Ik ben erg trots en dankbaar dat ik nog een jaar bij Alkmaar mag voetballen en mijzelf kan ontwikkelen op voetballend gebied, maar ook mentaal.

Justine Candel
Mijn naam is Justine, 16 jaar en ben begonnen met voetballen bij SC. Buitenveldert. En zal aankomend seizoen aan mijn tweede seizoen bij vv Alkmaar beginnen. Hier kijk ik enorm naar uit.

Pleun Groot
Ik ben Pleun en centrale verdediger bij vv Alkmaar. Ik zit in 4 VWO op het Willem Blaeu en in mijn vrije tijd doet zij graag dingen met vrienden en naar concerten gaan. Ik kijk er naar uit om mij met het team verder te ontwikkelen.

Sophie Hoogendoorn
Ik ben Sophie Hoogendoorn, 16 jaar, en woon in IJmuiden. Ik zit op voetbal sinds ik 9 jaar oud ben en dit wordt mijn derde seizoen voor VV Alkmaar. Ik kan op meerdere posities op het middenveld of voorin uit de voeten en heb alweer zin in het nieuwe seizoen.

Mirthe Bentum
Mijn naam is Mirte (15) en kom uit Anna Paulowna. Ik voetbal al sinds mijn 4e en dit word mijn 3e seizoen voor VV Alkmaar. Hiervoor speelde ik twee jaar in de O16 en ik kijk uit naar het nieuwe seizoen in de beloften. Mijn favorite positie is aanvallende middenvelder.

Nikki Huisman
Mijn naam is Nikki Huisman, 16 jaar, en ik woon in Hoogkarspel. Aankomend seizoen wordt mijn derde jaar bij VV Alkmaar. Ik heb er nu alweer super veel zin in om straks te starten bij de beloften.

Meer weten en zien over ons beloftenteam? Volg dan ook onze socials zoals Facebook: https://www.facebook.com/vvalkmaar en Instagram: https://www.instagram.com/vv_alkmaar/. In Instagram Stories worden alle meiden nog eens voorgesteld.